شرکت لنت تاژ از سال 1373، کار خود را در حوزه تخصصی لنت ترمز و کلاچ خورهای سواری، سنگین و صنعتی در کل کشور به صورت پخش مویرگی آغاز نمود. این شرکت بنا به توصیه مشاوران تخصصی این حوزه در سال ۱۳۷۷ با تیمی که فراهم کرده بود اقدام به گسترش فعالیتهای خود نمود. اهداف عالیه شرکت از ابتدا طراحی و تدوین گردید:
قیمتهای پایین برای مصرف کنندگان داخلی
کیفیت بالای لنتهای تولیدی و وارداتی و همچنین تشویق تولید کنندگان داخلی به افزایش تولید.
شرکت لنت تاژ، برند سایلنت را ثبت نموده و با امضای قرارداد با کارخانجات ایرانی وارد بازار کرده است. نظر به استقبال عمدهای که از این برند به خاطر قیمت پایین و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش گردید، این شرکت با کمک مشاوران فروش و بازاریابی و همچنین مشاوران فنی و حقوقی اقدام به توزیع مویرگی این برند نمود. این استراتژی نه تنها در ایران منحصر به فرد است بلکه برای بسیاری از شرکتهای بینالمللی تولید کننده لنت نیز تازگی دارد.